Sunday, June 24, 2012

wordless ahad

peace girl (^__^)V

hidup kena cool kan..tapi sumpah, aku betul2 lupa ahad dalam bahasa omputih..isk3..chupp!! aku minta tolong google translator jap..nak harap kamus..aku dah kemas..siap masukkan dalam kotak lagi..nak pindah la katakan..ahaha..

weh,, SUNDAY laaaa! hape ke bengong..ahaha..tu la..pikiran lain2..so, aku betulkan yang kat atas tuh.. <wordless sunday> haahaha..makanya, kena praktis sakap omputih everyday..muahahaha... ingat ni,, "Practise make Perfect" macam juga arab..kena rajin mencuba..baru boleh...kan3? actually, xpasti pula wujudkah "wordless sunday"? ahaha..ikut sedap tangan ja mo tekan apa..

hari ni hari ahad,, rabu aku ada exam lagi..tapi,, nampak masi cool 8) ahaha..nampak cool la sangat..padahal,,nampak bebenor pemalas tu..ededehh =,=" tu la..sapa suruh buat jadual gaps sampai seminggu..orang dah pikir rumah..kita dok pikir exam..huhu..nasib badan la ambik multimedia..but never mind~ last paaaayyyyypeeerrr..ahahahaha

ok3..sudah cukup sudah..jom setadi cara aku~! laassst paayyyppeeerr..

No comments: