Monday, June 25, 2012

SUPER SPONTAN : pergi airport tapi xterbang pon

al-kisahnya macam ni..dengar baik2 ya..eh silap..baca baik2..ahaha..saya pergi ke epot (senang eja la..malas taip panjang2) saya pergi ke sana..tapi tidak terbang..apakah maksudnya?

flite delay? ting*
lupa bawa tiket? ting*
anak tertinggal di rumah? ting*
kawin pun belum laaa...ahahaha

ni sebab, ada anak Raja yang akan turun padang #Rrrraja la sangat..ahahaha..sebenarnya, anak Raja tu berkenan sangat kat aku..tapi aku buat2 jual mahal..Raja tu pun, yang mahal la juga dicari..hehehe...sayangnya kalau aku lepaskan~ so,untuk tidak membuang masa dan waktu lagi..bagus ambik peluang ni kan..bila lagi? yala..nama pon anak Rrraja..mesti la sesebok sebok yang mungkin selepas dia balik ke kota Istananya..kan? maka, turunnya Rrraja ke padang dengan sebab.....

manala tau anak Raja tu ada hajat ka... ting*
bawa rombongan keluarga ka... ting*
saja2 turun padang nak main bola ka atau tengok EURO... ting*
kemungkinan besar, nak cari gaduh??.......

gaduhh?? yaa...haa,,macam tu la kisahnya...mula2 bergaduh,,, ting*
lepas tu bertumbuk... ting*
lepas tu,, three.....ahahahha ting*
erm...adehhh,, susah juga super spontan ni... TING*
ayyyooo...lepas tu,, idea aku hilang..ahahaha

haaa..idea hilang tu yang xboleh belah tu..tu yang buat aku malas nak "apdet" belog nih..haha..dah la study DBMS pun belum habis lagi..aku skip2..sebab dok pehe..susoh bebenor nok pehe..sejay aku teno, makey dok pehey (maksudnya : sejam aku tenung, makin lama pula xpaham..) apala nasib badan..ahaha

TENG...TENG...TENG... (maksudnya habis masa) ahaha

>>>>so,, ni last aku nak mengarang..kepada anak Rrraajaa..awas kalau xda ole2 huntuk aku..ahaha
>>>kepada kawan2 aku, sori la geng..xbawa..nak jumpa anak Rrrajaa..mesti private..hihi
>>kepada rumet, jaga diri bebaik2..kunci pintu, nanti perampok masyuukk..ahaha
>kepada aku...siap siaga minum kopi banyak untuk jumpa anak Rrraajaa..ahahaha (xda kaitan pong)

sekiang <----bunyi UAI..hehe..Molek~

No comments: