Friday, June 22, 2012

kami ibarat 3 power puff girl

tadaaa~ kiut x? mestilah kiut..meh aku perkenalkan siapa 3orang tu..hehe..
(p/s: haa,,kamu yang aku tujukan khas tu..terima la seadanya k..aku admin, suka hati aku la nak tentukan siapa..ahahaha) jangan marah (*_~)V peace! hihi

haaaa..ni la 3 ekor power puff girl tu..eh2, jap..jap.. berpower la sangat~ power sikit2 ja..hehe..

ni la muka kami waktu buat asaiment..kalau dulu kami bertiga..tapi bukan rezeki untuk bersama lagi kan..sorang dah pindah kelas,, so..tinggal berdua..apapun, ada masa tetap bertiga juga..hihi..nampak x yang kaler hijau tu..muka dia kerut ja..sebab dia sangat risau dan runsing waktu buat asaiment..biasalah..last minute punya kerja kan..apa xkerut seribu..hehe..yang 2 lagi..lek ja..padahal~ahaha..kesian si hijau tu..

yang ni,,aku terbayang  waktu kita buat website..ahaha..masing2 dengan kepakaran sendiri..apapun, tahniah kerana dapat menyiapkan juga website tuh..SMART BRO~ ahaha..

klikk..klikk..yang ni last sekali..ni la gambar "gedik"..ahahaa..jangan marah yer..gedik waktu bergambar..asal bergambar, mesti keluar gaya masing2..ahaha..lawak la part ni..apapun,, cerita kami hanya setahun..xtau pula cerita lepas ni macamana..apapun, korang memang da best la..

THANKS SO MUCH~ MISS U FRIENDS
happy holiday semua..jumpa sem depan..

No comments: