Monday, June 4, 2012

cer citer

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Haaa..kan dah xda idea..saja2 ja ni..boring di kala kebosanan..so,, ambik ruang sikit untuk rehatkan minda dengan menaip perkara yang mengarut ini..rugi la sepa yang terbaca ni..haha..kesian..

so,, sebelum meneruskan penaipan..anda yang tidak berminat sila GET OUT FROM THIS SITE..haha
yg nak baca benda yang ntah apa2 ni..di persilakan..tu pun,, jangan muntah yer..hahaha

masuk hari ni,,tinggal 7hari lagi sebelum aku menduduki peperiksaan..kejap ja masa berlalu kan..harap2 semua ni berlaku la dengan pantas..sebab,,aku macam xmau belajar dah..huahuahua..PEMALAS#

aku bukan malas..cuma,, mo cepat2 stay sabah..nda ketahanan ni buss..hahaha..sekali tengok,, TUP2.. keja di semenanjung juga..hahaha..harapnya jangan la..xmau aku jauh2..hehehe

banyak benda yang suda aku rancang selepas exam..antaranya,,
>>belajar driving laa
>>buat coklat laa (entah jadi atau x..cuma angan2 kot)
>>ambil muet (USIM menegaskan utk dpt b3 sekurang2nya)..lomah eden
>>balik kampung (padahal,, tym raya pon boleh)
>>pastu jalan2 pegi pulau..syoknya!!

tapi,, rasanya....xsemua benda tu aku akan buat..MONEY~ MONEY~ MONEY~ MONEY! (haha..versi Donald Trumph)

tapi,, tengok lah amacam..kalau azam aku kuat..aku buat lah semua tu..kalau x..biar la di tiup angin..ceeehhh..hahaha...

ok lah..sampai sini jak..SUDAH CUKUP SUDAH~! peace V^_^V

No comments: