Saturday, June 2, 2012

siapa dia yang aku inginkan

kalau difikir2 balik..aku bukanlah jenis yang memilih..tapi,, dalam masa yang sama,, aku tetap memilih..apa yang aku cakapkan nih?? hahaa..tiada tajuk khusus..

apa yang aku maksudkan ialah, ciri2 khusus yang perlu ada pada seseorang yang akan aku nikahi..
InsyaAllah jika Allah beri kesempatan..


hihi..sweet bukan jika perkahwinan tu mendapat keizinan dan kebenaran semua pihak??
rasanya insyaAllah akan bakal bahagia juga..so,, sepa2 yang nak kahwin tu, kenalah jumpa bakal2 keluarga dengan cara yang baik dan leklok yer..hihi

ohya,, aku bukanlah pemilih sangat,..tapi ciri utama yang perlu ditekankan adalah agama..iaitu yang berkaitan dengan solatnya..adakah dia lebih utamakan solat berbanding perkara2 lain..manatau bizi hal kerja..kan3?


Ya Allah, pertemukan aku dengan orang yang mampu membimbing aku serta seluruh keluarga untuk capai syurgaMu
tapi xsemestinya orang itu ustaz..tp yg penting.....


orang tu cool juga..hehe..cool2 pun, solat kenala cool juga..tak begitu??hehehe..ok2, stop sampai sini dulu..nanti sambung lagi^_^

haha..suka buat post yang tergantung..daaa

No comments: