Tuesday, June 26, 2012

jauhnya jarak antara BUMI dan LANGIT

okehhh...tajuk macam menarik..siapa tahu beza jarak antara langit dan bumi?? sepa2 yang tau tu, sila la kongsi bersama ya..mungkin ni post yang terakhir aku memandangkan cuti pun xlama lagi..esok pun exam aku yang terakhir..lepastu ada program lagi..mungkin ada sedikit sebok..sikit jak la..kalau aku update, maknanya xsebok la..apapun, sebarang typing error dalam post ni harap dimaafkan kerana diri ni sedang mamai2 separuh sedar..esok2, akan diperbaiki laa..

kena taip cepat nih,, jam9 nak cabut gigi..harap2 dipermudahkan segala urusan..dah xtahan kot..macam nak nangis T___T

erm,, actually...aku baru habis jumpa anak raja..ni baru sampai..Alhamdulillah..selamat juga aku sampai..harap2 anak raja tu pun selamat sampai ke istananya...Ameen..nak dipanjangkan cerita...anak raja tu macam berada dilangit dan aku adalah orang yang berada dibumi..bukan aku membezakan..cuma,, terpegun dengan ilmu seseorang yang sangat banyak..alangkah baiknya jika aku pun seperti itu..apapun, tetap bersyukur dengan diri ni..makanya, kena perbaiki diri dari semasa ke semasa..

sepanjang jumpa anak raja tuuu,, memang.....entah, kalau boleh senyum 29jam..padahal,,ada beberapa jam ja pun..ada limit juga jumpa anak raja.mana boleh sembarang2..sebab senyum tuuu...entahlaa..maybe rasa bertuah kot sebab terpilih untuk berjumpa dengan anak raja..yang bagusnya, raja ni suka bagi nasihat..mengalahkan PM..nak juga aku catat apa yang aku dengar..tp, dah mamai kan..dengar ja la..harap2 nasihat tu tidak lari ke mana2..biarlah aku simpan dalam hati ni..memang perjumpaan dengan anak raja ni satu pengalaman yang langsung tidak dapat dilupakan la..dan, aku xkan lupa..dan, heyy anak raja..ada masa jumpa lagi tau..InsyaAllah :)

taaaaapi,, kalau difikirkan balik..SEGANNYA~ memang sangat jauh perbedaan antara anak raja dan juga anak orang biasa...anak raja tu sangat pakar dan arif bagi kata2 dan juga hujah..sampai aku pun terdiam dan hanya mengangguk dan senyum..#segan sangat#..kalau diikutkan, aku ni bukan lah baik sangat..hanya tuhan sajalah yang tau camana baik dan buruknya perangai aku ni..rasa kecil pula..

so, kepada anak raja : sila teruskan bagi tunjuk ajar okeh..
ps/: banyak lagi  nak dikongsi..tapi, xtau camana nak kaitkan..huhu

No comments: