Saturday, June 2, 2012

nak sambung tapi malas

aku nak sambung kisah "aku pengen berubah II"..tapi, nak kena sampaikan tu kena ada mood..nanti salah pula apa  yang aku sampaikan..so, nantila aku buat..hahaha..#pemalas punya orang

sekarang ni aku dalam lingkungan cuti belajar..selama seminggu..woaahhh,, lama kan..haha..manada lama tu, sikijap ja urang sabah bilang..hahaa..setakat ni aku belum pun sentuh apa2..asal nak pegang buku..mesti ada ja benda lain mempengaruhi..contohnya,, LINE INTERNET...arrghh,, waktu ni pula baru ko  muncul..dah lama aku cari kau..gara2 kau la aku update blog ni..hehe..time kasih USIM~ tgn di bahu mata di atas..hahaha

asal aku nak belajar mesti terganggu..ada ja benda dalam kepala mau di buat dengan peluang internet yang sangat susah untuk diketemu ni..esehh..

alkisahnya,mebi aku belum redi kan nak buka buku..nak jalan..tapi tiada siapa yang mampu menemani..yolaa,, dah aku sorang2 di sini..bersama roomate actually*...hahahaa..miza dah balik ruma..ntah bila balik sini..fatimah pun dah balik sabah..wuuu,, jelesnya aku T_T...sem ni aku kena berdiam dan tahan diri untuk balik..nasib la kurang berkemampuan kan..ada hikmah tu..hihi..xpala..terima dgn redho^_^

apapun,, aku rindu rumah..rimdu mama..rindu bapa..rindu kaka aku yang seramai 4orang..malas nak ulang 4kali..hehee..ketemu korang di bulan 7..InsyaALLAH..dorang baca ka juga ni? hahaa..xpala..yang penting aku dah luahkan..hee..ko la tempat aku meluah wahai belog..

kiranya,, aku nak lawat kawan aku kat sana..tapi dia macam xnak pula..so, xpala..bagi dia kebebasan.."let her go" and leave me alone..huahuahaua...(padahal dalam hati siapa yang tahu)..think positive..mebi dia sibuk untuk persiapan exam..aku doakan agar dia lulus cemerlang dan masuk kuliah sem depan..amin~

mebi kawan aku tu dah berubah..xmacam aku..still dengan perangai lama..hehehehe...belajar last minit..apapun, last minit la..hahaha..jangan kawin last minit suda..

apapun,, aku kena tahan diri aku dan kena tabah untuk terus study..study..dan study..ada hikmah juga tiada siapa yang mempedulikan aku..kan3? manatau Allah bagu peluang untuk aku belajar..siapa tahu~_* Vpeace

memandangkan line tenet macam ok2 suda..jadi,, ada apa2 masalah aku akan kontek ko..ada okeh my belog? hehehe..

aku tiada diary,, so aku gunakan la sebaiknya blog ni as my diary..rasanya,, kalau org baca..malu juga..hahahaa...ada aku kesah?? ok la.chaw...chill out bebeh..

Assalamualaikum..

No comments: