Saturday, June 2, 2012

tak nak berhenti!!

kenapa aku suka menaip ni?? tolong3!!

weh,, sedarlah..ada orang baca post ni...hahahaha...kenapa aku rasa macam mau luah semuanya ar..adakah disebabkan aku tiada kawan yang sudi mendengar?

lebi kurang macam tu lah..sekarang ni aku bawa diri.."merajuk dengan orang?" what?? no laa...just cari ketenangan..tapi dalam diam-siapa yang tahu,, aku tengah tunggu seseorang untuk kontek aku..siapa dia?? orang yang tengah sibuk study..hee..jangan di kacau orang yang belajar..biar dia fokus..

yang mampu kita buat selaku orang jauh..eseh,, just doakan untuk kebaikan bersama..
lagi satu,, kalau rindukan orang..jangan lupa sedekahkan alfatihah..

nahh, mengarut2 suda..hahaha..tapi ok apa daripada aku mengarut2 di FB dan TW..haha..pandai aku bagi singkatan..

ok,, sudahlah..nantikan yang seterusnya..wakakaka

No comments: