Saturday, June 23, 2012

cara aku setadi

nampak x? sori la..dah adjust..ni la hasilnya..kalau kecik, kecik sgt..kalau beso, beso  la sgt~
haa..klik kalau xnampak..

HAHAHAHA..gelak sakan aku tengok sendiri apa yang aku dah buat..ni la 2 benda yang aku sudah buat sepanjang cuti..bukan 2 benda lagi..banyak benda..tengok la gmbar tu...nampak familiar sangat kan..meh aku terangkan one by one..ahaha

gambar sebelah kiri tu, website bacaan al-Quran online..nih, kawan aku yang suggest..eh, bukan suggest..tapi aku nampak di wall FB dia..so, aku klik..jumpa la page nih..best juga..hari2 aku dengar..tenang juga hati yang xberapa nak bersih nih..huhu..boleh dengar banyak jenis bacaan..tapi setakat ni yang aku selalu dengar, bacaan dari Abdul Rahman Al-Sudais..bacaan mekah..best giler..upss,, alamak..harap2 orang tu xbaca post ni..ahaha..kantoi kot aku stalker dia hari2..hehe

okeh, gambar yang sebelah kanan tu pula..powerpoint DB a.k.a Database..ahaha..belajar la sangat# huhuhu..kalau dah BELAJAR vs ONLINE..agak2 siapa akan menang? jawab sendiri okeh..hehe..dugaan betul hidup ini..exam minggu depan dyg! last paaaayyyypeerrr..ahaha..

bukan tu ja..tengok bahagian bawah navigation bar tu..nampak kepala oren yang sedang senyum2 tu? tu pun 1 hal juga..Yahoo Mesengger..aku xlah layan sangat..dah ter'sign in sendiri..apa boleh buat..malas eden nak tutup..(alasan xboleh blah..) hahaa

tu baru navi kat bawah..tengok navi kat atas pula..ahahaha...kompom2 semua tau..FACEBOOK laa..apa lagi..ni la masalah student..xdapat nak kawal nafsu! ceh3..mengata diri sendiri...alahai~

dan tanpa disedari...aku telah buka blog juga,, untuk edit post ni..kalau xbuka..macam nak post BRO~! ahaha...okeh2..setakat ni jer aku nak share..ni lah kehidupan student..

ONLINE vs BELAJAR @ ONLINE ma'a BELAJAR => anda mana satu?

No comments: