Saturday, December 8, 2012

TQ MR.Google

Sebelum benda ni jadi basi, maka adalah lebih elok untuk aku post..ehehehe...smart x tajuk tu? well, aku bukan maksudkan google yang selalu kita guna tu..ni "MR. Google" okewhh...even dia nuuuuuunn jauh di sana..tapi dia juga la yang jadi peta aku..ahahaha, well..manada internat kat jalan!!! yang ada cuma henpon 3310 yang hanya boleh sms dan kol my MR. Google..ahahaha... Thanks for him <3

My dadi

My Mami

dadi + mami

       
ME and my lovely mami




 Nampak x di mana tu?? Pasar seni~ (~*.*)~~ amacam aku boleh sampai sana? ahahaha... Mr. Google la yang bantu..asalnya, aku dari U terus pegi pasar seni untuk jumpa orang2 yang sangat spesel ni..dan THANKS to cik MEEZO sebab sudi pinjamkan barang kesayangan dia tuh..hehehe...

ni pula gambar yang xberapa nak jadi..hakhakhak..

ni kazen2 belah kehel




ni la kerja dia..suka bergambar

my kazen

with his fiancee

with my sista

with saudara..haha

macam pre-wedding lah pulak...cewah

dah..dah..aku tak boleh bagi pict banyak2..sebab benda  ni adalah sulit dan rahsia..ahaha..(kazen aku dah warning awal2) tapi kedegilan tahap melampau..hihi...Congrate my kazen..

1 comment:

Harlenny H said...

waaaahhh..jln2 ka dang?hihi..besh2..:)