Thursday, December 27, 2012

Risau tahap melampau!!!

Weh,, aku....

Exam dah nak dekat..bila lah aku nak study dengan serius ni..apasal aku dengan sem ni?? macam kurang semangat pun ada?? sebab apa tu...........

Huhuhu,, rasa sangat2 yang sem ni aku kurang usaha...dan aku xserius pun belajar untuk sem ni...sebab apa tu.......help me!!!

Minggu depan dah exam, cuma 3 paper dalam seminggu...dan minggu seterusnya, memang pening lah kepala aku..dah la berturut...kena banyak menghafal pula tu..mana semangat aku ni oiii......??

Hmmm,, aku xcukup sedar lagi kot....mungkin....camana nak bangun dari mimpi ngeri ni?? tidak!! tidak!! tidak!! tolong kejutkan aku........

Maybe aku kena tampal kalender sebesar alam supaya aku nampak dan tersedar yang aku sekarang berada dipenghujung sem dan dalam lingkungan musim exam...harapnya kalau aku buat benda tu, aku lebih sedar.....taptaptap# <tampar muka sendiri>

Kepada mereka2 yang exam juga, especially kepada orang yang disayang...selamat berimtihan okehh...jangan tidurrrr seja..buka mata tu luas2..belajar dari awal..jangan tunggu dekat exam baru buka buku...bersama2 lah kita cemerlang lagi gemilang (cewahhhh...ayat xboleh belah..kuikuikui) sem ni....hihi...

~good luck semua yang ambil exam~

No comments: