Thursday, December 20, 2012

Already changed

Sebelum kelas grafik web aku yang terakhir untuk malam ni (tu pun ganti kelas) jadi, aku nak post last design aku...kerja ni mengambil setengah malam aku nath berapa suku malam tu (dari jam12am - 9am)..hihi..
baju

bisnes kad

bisnes kad ntah depan atau belakang ni

brosur

brosur?? mcm x...

letterhead kot

van delivery

hasil kerja yang last minit memang macam ni...hancur pun ada..bidak pun ada (sabahan lughoh) hihi...
next, kena hantar 16 design melalui "goals usim" dan juga my website menggunakan screencast-omatic...huuu, rupanya banyak lagi kerja aku..alangkah bagusnya ada tukang urut masa ni (*_*) mata penuh harapan...weh3, aku lupa lagi satu..guess what?? taranum....lalalalala...kena hantar esok juga!! wish me luck..harap2 nafas ni panjang  nak memburdah2kan jenis2 tarannum...byeee...kelas dah mula... 

No comments: