Monday, December 24, 2012

Sem 3 berakhir

Pejam..celik...pejam...celik....

Sem 3 aku dah berakhir..kejapnya masa berlalu..dan banyak yang aku tempuh dalam sem 3 ni..ada suka, duka, sedih, hepi, gembira, tawa, riang, murung, stress..semua ada...

dan rasanya baru haritu aku post yang aku dah masuk sem 3..sekarang dah berakhir pula..camana la akan datang..sem 4 pula..apa yang berlaku??

apapun, kalau aku rajin..aku akan update perkembangan aku..itu pun jika umur ni masih dipanjangkan..actually, belum habis pun sem 3..masi berbaki beberapa minggu..itupun exam yang xlama lagu menjelma..setakat ni aku xredy apa2 lagi..just doa ja dari sekarang...apapun, aku mengharap yang terbaik dari diri aku ni sendiri..harapnya xjatuh dan terus meningkat, In shaa Allah..Amin..doakan yer...

Kepada kawan aku, tahniah ok..teruskan  usaha...jumpa nanti OK!! xsabar sangat2 jumpa ko..lamanya xjumpa!!! tapi buat masa ni, aku kena berkurung dulu dan sunyi sepi..hehehe...

mood exam3# wish me luck

No comments: