Wednesday, December 19, 2012

design dan terus design

bisnes kad aku
sangat simple bukan? ini namanya xkreatif + malas

lucu pula nengok benda nih..macam bukan bisnes kad..ahahaha....simple habis-habisan...weyyy,, gara2 benda ni lah aku xtidur seharian...aku xtidur lagi~!!! kejap lagi aku present hadis...wish me luck hokeh :)

hari sabtu,, ko tunggu ya..aku nak rehat puas-puas...

baju!!!
haaaa,, jangok x?? kalau korang perasan (xpayah nak perasan sangat lah..hihi), ada samting yang cacat di situ., tapi ni baju aku..jadi, ikut suka aku lah kan nak corak camana..sengaja kecik kan gambar..xnak orang lain nampak kesalahan kat situ..hihi...

van-delivery!!!
 percaya x? memang minta penampor lah kalau aku hantar benda ni kat madam..hihi...saja ja..iklan....ni sudah semestinya laahhhhambik kat intenet..dan van delivery yang aku dah design ada kat bawah ni..xberapa nak cantik sangat..sebab tengah pagi kan-alasan!!

ni baru betuuuiiii....
okeh...siap!! tinggal 2 benda lagi..1 dah siap sebenarnya..tapi nak tambah foundation lagi..nak tepek lagi dengan mekap..pastu lips dan stick lagi...hee..akan datang.....

akan datang : broucher, letterhead.. (belum ada idea nak menempek..heee)

No comments: