Friday, December 14, 2012

Minggu Terakhir

Okeh, rasanya ni adalah post yang terakhir sebelum peperiksaan akhir bermula...sebelum tu, aku nak list kerja yang aku nak siapkan untuk minggu yang terakhir...

1. hari isnin, ada presentation tafsir maudhu'ie..dan slide untuk pembentangan aku belum prepare..apatah lagi nak buat ayat nak taqdim kat depan ustazah..ada markah kot..kalau aku xbuat persediaan..memang nahaslah jadinya..

2. hari selasa,buhus ulum quran..dan semestinya aku xsiap buat lagi..baru separuh..rujukan aku xcukup..nak cari mana  nih?? heelllppppp.....dan untuk madah ni..aku dan kawan aku kena present.."ustaz, kita belum belajar la tajuk ni, macamana nak bentang?" - aku xtau lah macamana nak hadapi semua ni..

3. cd tarannum yang mengandungi rakaman video untuk bacaan bayati- wajib untuk dibaca, dan juga mana2 pilihan tarannum lain..kiranya ada 2 jenis bacaan lagu lah kena buat..agak2, bila aku nak buat?? #tuuuutttt....

4. dan seterusnya, present JOOMLA! 2.5 aku xhapdate pun lagi..dan website aku hancur..aku kena godak2 lagi..ambil masa yang lama, sebab penggunaan JOOMLA! 2.5 ni memang complicated sikit..dan aku kena habiskan masa aku untuk merenung website tu.. apapun, datang lah tengok kat link ni http://jilulquran.comule.com/

5. hari rabu, aku adalah orang kedua yang akan bentang hadis bagi tajuk hadis dhoif...dan aku kena faham betul2 sebab ustaz akan tanya soalan yang akan menyebabkan kita berfikir..belajar3~!!!

6. hari khamis pula aku kena hantar semua design..16 design termasuk logo, business card, brochure, van delivery, t-shirt dan letterhead..

dan semua kerja ni aku kena siapkan dalam masa 2HARI sebelum menjelang minggu depan...sempat tak aku buat nih????? harapan lah dapat tidur...wish me full of luck :)

hiasan semata*

No comments: