Thursday, July 12, 2012

Holiday!!

waahhhh,, now im really excited..I MISS my holiday.. I MISS sabah..even if my english very worst, but I still want to use it..muahahaha <<muka xtau malu..DO I care??

okeh, ni post aku yang pertama aku berada di sabah..so, maknanya...mlm ni malam pertama aku di sabah..muahaha..lawak bebenor..bunyik macam setahun ja xbalik..padahal, baru beberapa bulan..al-maklumlah, anak mommy..yaka aku anak mommy?? bukti?? mcm xja..

apapun, aku bersyukur sangat2 sebab aku berkesempatan untuk sampai ke  rumah yang sangat dirindui..tapi xtau pula lepas ni..adakah aku masi diberi peluang untuk bernafas ataupun tidak? actually, im very tired right now.but im trying to force my eyes open widely..ahahaha..hari ni aku belum tidur lagi kot seharian..dalam kapal pun, paksa2 tidur juga...tu pun bukan tidur..ahaha, yang paling xbole belah..menyempat lagi tengok korea..oh!! my favourite movie..im really miss to watch u again..ahaha..ni sumber bekalan dari BB la ni..jangkitan virus2 korea..apapun, thanks a lot..u make my holiday happily without any sense of boring..perghh!! ayat gilakk..ahaha

apapaun, memang aku excited sangat2 sampai sabah ni..and xsabar nak jumpa kawan2 dan guru2..especially sza zaihan,, nurazni elyana,, harlenny,, and lastly my best friend off course..arghhhh,, just want to say MISS U ALL!! thats all..bye2 then..haha

2 comments:

Harlenny H said...

Ada nama sy plak diseru.hahaha.makaseh dang.wek!haha

suhaidahfilzah said...

tu la kauuuuuu...ahahaha