Thursday, March 10, 2011

hari-hari

adeh lama da nda post..

mula hari selasa ;

pagi : kena call oleh mama "dang, pergi bilik mama ambil jaket bapa lepas tu hantar g tadika"
huhu...rupanya mama demam..sian..jadi tuk ringankan beban..aku cuci baju yang aku tidak suka untuk cuci..huuu...betul2 xsuka..tapi xpa..

petang : wat keja taip2..pastu kena panggil lagi oleh mama "dang, masak sotong pastu bakar ikan"...WHAT?? memasak?? oh god~ perkara yang paling sukar untuk aku buat..tapi xpa..buat ja..adeh,,memg malang nasib si tukang masak..sebab dia xpernah2 memasak untuk makan malam..masak untuk diri sendiri pandailah..sedap ka xsedap ka..kompom kena telan..hahaa..

malam : teda buat pa2..just buat kerja taip2..kalau boleh nak cepat siap..jadi boleh relax2..haha...keputusannya :: memg aku siap awl..waaa...puas hati..tp bukan hari ini..hahaha

hari rabu ;

tadaa....petangnya aku siap kerja taip2..tinggal cek lagi..yala..manatau ada salah taip ka..oya, lupa nak bgtau..kerja taip2 tu kerja yang sza aku suru buat..uppss~bukan suru..tapi tolong..haha..3 hari aku teda kat ruma..ti yang mula cerita hari selasa..

malamnya..aku tidur awal..fening~(*_*) mebi terlampau tengok laptop TOSHIBA yang begitu terang benderang..almaklumlah...baru gitu..haha

hari ini - khamis ;

dan terciptalah post yang ntah apa2 ni..nonsense..sbnarnya banyak aku nak post..tpi keadaan tidak mengijinkan...hee..busy..busy..busy..ok la..
*OUT*

No comments: