Saturday, December 20, 2014

almost at the end

Wohaa..

seronok
duaronok
tigaronok
dan amat suka
haha

Akhirnya, sampai juga aku di penghujung jalan, JALAN USIM yang bed*bah ni..haha..so, azam aku menjelang tahun 2015 ialah keluar dari USIM secepat mungkin..wahaha..dengar kes itu dan ini..kisah itu dan ini..berita itu dan ini..makin bertambahlah kuat azam aku..padahal memang akan keluar juga dari USIM..

Di hujung-hujung perjalanan ni, lebih banyak buat kenangan-kenangan terindah dengan kawan-kawan sebelum kembali ke kampung halaman..tapi aku, menyendiri dalam bilik..haha..tu la, orang suruh buat FYP awal..engkau galok sana galok sini..makannyaaaa, telan sayur peria la jawabnya dihujung sem..

Apapun, memang pengalaman la buat flash sensorang..ni baru namanya FYP..FYP boleh, belacan pun boleh..haha..melalut di akhir sem..but then, tunggu la aku balik nanti..akan aku balas dendam dengan mencuci mata di cinema..yeahhhh, balas dendam!!

Dan, sampai sini sahaja aku melalut..teruskan buat keghojaaa.. nah, belanja gambar cikeddd..


edit sound using pinnacle

page biodata Rasulullah


Page salasilah Rasulullah

**********

tu je! bye


No comments: