Thursday, October 4, 2012

MATA

haloooo...halooo...haloo

Hoi3~! buat apa tu..gosok mata? kelip mata? kenyit mata? juling mata? sakit mata? tanya ja..aku bukan doktor pun..heehhhh#



okeh3..aku rasa EXCITED sangat sekarang ni..sebab,,,ni post aku yang pertama setelah kesekian kalinya  aku melupakan bidang aku nih..ngeh3...aku memang nak post somethin' new..but,, im really busy with a new semester..Tadaaaaa!!! dan dengan bangganya, aku nak maklumkan dengan kamu2 yang suka membaca ni, yang aku berada pada TAHUN 2 semester 3 di Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)..hahaha

MATA?? kenapa MATA?? kenapa xhidung, telinga, tangan atau pancaindera yang sewaktu dengannya??

haaa...ni disebabkan...walaupun aku bangga yang aku sekarang ni di TAHUN 2 fil jamiah Negeri Sembilan..tapi yang sangat sadisnya di sini..MATA aku~ mata aku asyik nak tertutup dalam kelas..lebih2 lagi  bilamana (cewah..hahaa) subjek aku sem ni semuanya berbahasa arab..cuma 1 ja yang berbahasa inggeris..uwaaaa,,, maka dengan itu, aku kena memekakan TELINGA aku dengan memaniskan LIDAH aku dengan gula2 yang pelbagai jenis..ahaha..kalau xberkesan,, aku akan meminta bantuan dengan kawan sekelas aku untuk meminjamkan TANGANnya untuk memukul2, menumbuk2, ataupun mencubit mana2 yang boleh menyedarkan aku dari mimpi2 indah..huuuuu....

makanya dengan itu, mengharap jasa2 kalian untuk mendoakan aku dan diri kamu sendiri juga supaya xtidur dalam kelas dan BERJAYA pada sem ini dan sem2 yang akan datang..Amin~ tapi serius..sem ni aku kuat tidur..sebab apa pun aku xtau..nak cakap berFB tiap malam pun, bukannya ada wifi free kat sini..nak cakap aku tengok movie sampai ke tangah malam, rasanya tiap malam aku tidur awal..wakakaka...alahai empunya blog..

lastly, Chayok2 untuk aku dan sesiapa yang membaca...jeng3...
Azam sem baru : JANGAN tidur!!!! (rasa2nya dapat buat x? ahahaha)
Adioooossss....

No comments: