Saturday, May 26, 2012

kini aku di tahun 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada readers dan juga blogger sekalian..

jeng3~ ini adalah post pertama aku pada tahun ini setelah sekian lama aku meninggalkan dan mengabaikan blog ini..isk3, kesian..actually aku ada 2 blog..so, blog ni terpilih untuk aku jadikan simpanan..hahahaha...pelik bunyinya..selalunya kalau lelaki ada perempuan simpanan, tapi aku.....ada blog simpanan..pelik tak? hihi..

al-kisahnya, mcm ni..........
menyesal aku xgunakan blog ni sebagai tugasan yg diberikan..hahaa..last, memg aku malas pun nak update..ingtkan dengan adanya kehadiran blohg kedua aku dapat berubah..kononnya nak rajin update..tup2, malas juga...satu blog pun payah nak di update2..apakan lagu 2..pening X_X..

tugasan?? haaa...kalau nak tau,,sem ni aku ambik subjek grafik web..jadi, buat blog adalah salah satu tugasan yang diberikan kami..nak tengok setakat mana kekreatifan kami untuk mem"paitong" blog2 kami..erm,, kalau nak dijadikan ceeeeritaaa...memang panjang..tapi, aku pendekkan..... |pendek|- hahaa, kan da pendek..hehoo

dah2 la cerita sal ni..aku nak post salbenda lain pla...sekiaaaann...wassalaaamm....



No comments: