Monday, December 5, 2011

05-12-2011

05-12-2011
hari ni aku jalan lagi..haha
kali ni aku sampai midvalley..
kan dah bgtau..dlm sminggu, atau sebulan kompom bjalan..
apatah lagi berbulan2??
amacam pula kalo bertahun2??
waahhh,, rasa2 nya bole bawa plancong..
ok.sila kontek 014-7*4*5*2
hahaha..teda larr..gurau ^_^
kononnya mau jalan tgok wayang OMBAK RINDU
hot kan crita tu skrg..tp memandangkan keadaan tidak mengijinkan
jd kami pun tguk THE TWILIGHT SAGA
haha..best apaa..hantu2 pun, romantik juga..
and myebabkan aku ttggu2 crita seterusnya..hihi
xsabar baaaa
hahaha..
kalo aku di sabah ni..mesti smua cerita aku dah tgok..
kaki wayang kan..hahaa
lama da xtgok sejak sibuk dalam alam pkerjaan ni
padahal,,
bukan keja tetap pun..hahaha
oya,, ari tu aku ada tgok jga wayang
tajuknya PUSS IN BOOTS
bestla juga..nda best pun kasi best ja
erm, termasuk ni..dah 2 kali aku masok panggung
hebat~ awesome~ great!!
hihi..ok laa...
da ngantok ni..penat
gara2 bhimpit d ktm
tak suke larrrrrrrrrr
wuuuuT_T
nasib xda lesen..kalo tidak...............

No comments: