Tuesday, February 22, 2011

hampeh(-.-) + happy(^.^) = hahappy(^.~)

Assalamualaikum..halo blog..lama tidak ketemu..cewah..yala tu..ahaha..selama beberapa hari tidak update..nak tau sal apa? sal TANGAN aku la..yang gatal sangat2 mo meng'edit..edit2 punya edit..fiuuuuuww~ BOOM!! ahaha..ter'remove pula blog aku entah pergi mana la agaknya..dalam dustbin kot..hampeh..apa pun..aku nak juga buat blog balik..BUAT! BUAT! BUAT!..sebab dengan adanya blog ini..maka, masa aku tidaklah terbuang dengan sia2 dengan begitu sahaja..walaupun masa ini begitu pantas dan singkat..tapi kita kena isi masa ini dengan perkara yang berfaedah..bak pepatah "Masa Itu Emas"..cewah..hahaa..akhir kata, aku sangat happy sebab aku tidak malas untuk buat blog baru..mulanya memang aku tak nak buat..sebab tidak rajin..tapi memikirkan masa aku yang begitu laaaaaaaaapang dan panjang..jadi aku kuatkan hati juga buat blog baru..(^.~)..HAHAPY

No comments: